آموزش نقاشی به کودکان

آیا کودک شما هم از نقاشی کردن فراری است؟ یا برعکس خیلی هم به نقاشی علاقه دارد ولی در فکر راهی برای پرورش بیشتر استعداد او و یادگیری اصول آموزش نقاشی به کودکان هستید؟ آیا برای پر کردن اوقات فراغت فرزند خردسال خود به دنبال راه‌حلی ناب می‌گردید؟ آیا دائما برای دادن سوژه خوب و آموزش نقاشی در اینترنت به دنبال ویدئو و مطلب آموزشی می‌گردید؟ همین‌جا دست نگه دارید!! راه، بسیار پرپیچ و خم و ناهموار است، یک اشتباه کوچک می‌تواند شما را به بیراهه ببرد.

وقتی مادر می‌شوی، انگار باید همه‌‌فن حریف باشی. آشپز می‌شوی، دلقک می‌شوی، نقاشی و تعمیرکاری و بازیگری و دکتری و معلمی هم باید بلد باشی. علاوه بر همه این‌ها، باید یک انسان اجتماعی و فعال هم باشی تا بتوانی الگوی مناسبی برای این موجود دو پای مرموز و ناشناخته شوی.

 وقتی با چشم‌های تیله‌ای و گوش‌های تیز شده، تمام کارها و حرف‌ها و حرکاتت را زیر نظر دارد، باید زندگی کردن را بلد باشی تا همان‌طور که الان عاشقانه نگاهت می‌کند، ۲۰ سال بعد هم، به همین اندازه ستایشگرانه تو را بنگرد.

در این مطلب از ذره‌بین قصد دارم تا به عنوان یک مادر که خودش هم کمی نقاشی می‌داند، درباره راه و چاه آموزش نقاشی با مدادرنگی برای کودکان صحبت کنم.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید