ببینو یاد بگبر

۳۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت ششم جادوگر

تماشای آنلاین و رایگان جادوگر قسمت 6

 

سریال کمدی اجتماعی جادوگر به قسمت‌های جذاب‌تر خود می‌رسد. موقعیت‌هایی که مخاطب را تشنه مواجهه با خود نگه می‌دارد. در قسمت‌های پیشین، مخاطب مشتاق دیدن رویارویی جهانگیر و قدرت بود. جهانگیر با روبرو شدن با قدرت، تمام خاطرات دوستانه بین خود و او را یادآوری کرد اما پول در این میانه، تبدیل به مهم‌ترین مساله شده است. قدرت و جهانگیر هر دو به خاطر پول بیشتر، حرمت‌های دوستی میان خود را زیر پا می‌گذارند.

از تماشای آنلاین جادوگر و از این داستان طنزآلود و آکنده از موقعیت‌ها و معضلات اجتماعی لذت ببرید.

برای تماشای آنلاین و رایگان جادوگر قسمت 6 اینجا کلیک کنید 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی کتاب صوتی رویای نیمه شب

معرفی کتاب صوتی رویای نیمه شب

 

عشق اتفاقی است که برای هرکس ممکن است بیافتد. گاهی با یک نگاه و در یک لحظه و گاهی به مرور زمان و اندک اندک در وجود آدمی رخنه می‌کند. این کتاب صوتی ماجرای دلدادگی جوانی از اهل سنت به دختری شیعه است. داستان از یک جواهر سازی در شهر حله آغاز می‌شود. شهر حله یکی از مراکز مهم تعلیم و تربیت علمای شیعه و سنی در قرن پنجم و ششم هجری بوده است.

 

برای دانلود رایگان کتاب صوتی رویای نیمه شب اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی کتاب ملت عشق اثر الیف شافاک + کتاب صوتی

معرفی کتاب صوتی ملت عشق

 

کتاب صوتی ملت عشق روایت دو قصه موازی است که یکی در دل دیگری روی می‌دهد. داستان اول کتاب زندگی اللا روبینشتاین است. زنی چهل ساله که در بوستون آمریکا زندگی می‌کند. الا که برای یک انتشاراتی کار می‌کند کتابی به اسم Sweet Blasphemy شکنجه شیرین نوشته عزیز راهارا به او سپرده شده تا بخواند. او با خواندن این کتاب با تصوف آشنا می‌شود و زندگی اش دستخوش تحول می‌گردد.

برای دانلود رایگان کتاب صوتی ملت عشق اینجا کلیک کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر نوشته ریچل هالیس

معرفی کتاب صوتی خودت باش دختر

 

کتاب صوتی خودت باش دختر یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ها در لیست آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است. آنچه که باعث شده کتاب ریچل هالیس در این لیست قرار بگیرد شهامت و صمیمیتی است که نویسنده در بیان جزئی‌ترین و شخصی‌ترین اتفاقات زندگی‌اش دارد. این نکته موجب شده که مخاطب با نویسنده احساس نزدیکی کند و در نتیجه پذیرش بیشتری نسبت به مطالب کتاب داشته باشد.

 

برای دانلود رایگان کتاب صوتی خودت باش دختر اینجا کلیک کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت دهم نوبت لیلی

تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 10

 

اسرار یکی پس از دیگری نمایان می‌شوند. آرش و لیلی با خواندن کتاب، راز مرگ مادر لیلی را در می‌بابند. حالا نوبت به آن رسیده تا لیلی پدر را بیشتر بشناسد. در قسمت دهم سریال نوبت لیلی، کتاب زندگی مرموز پدر لیلی ورق می‌خورد. آرش با همراهی لیلی قدم به وادی اسرارآمیزی گذاشته است.

برای تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 10 اینجا کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت نهم نوبت لیلی

تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 9

 

در قسمت نهم سریال نوبت لیلی، مخاطب همگام با شهبانو به رومان‌دره سفر می‌کند و قدم به قدم این منطقه را همراه با او به دنبال سرنخ می‌گردد. مخاطب از شنیدن معما خسته شده و به دنبال پرده‌برداری از رازهای بی‌پایان این سریال است. قسمت نهم فرصت مناسبی برای مسعود اطیابی است تا مخاطب را همراه با خود به دل دنیاهای موازی ببرد.

 

برای تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 9 اینجا کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت هشتم نوبت لیلی

تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 8

 

 مخاطب در دنیای لیلی غرق شده و پا به پای او تلاش می‌کند تا پرده از اسرار این خانواده مرموز بردارد. در قسمت هشتم نوبت لیلی، آرش در مواجهه با لیلی بسیار غافلگیر می‌شود زیرا متوجه می‌شود که آشنایی و ارتباط با این دختر در شناخت هویتش بسیار کمک‌کننده است.

برای تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 8 اینجا کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت هفتم نوبت لیلی

تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 7

 

روح‌الله حجازی با ورود به ژانر رازآلود در دنیای فیلم و سریال ایران، شاید بسیاری از سدهای بازدارنده و موانع کلیشه‌ای را شکسته و مسیر جدید و نویی را پیش روی خود باز کرده است و به واسطه همکاری خود با ستارگانی مانند حمید فرخ‌نژاد، مریلا زارعی، لادن مستوفی، گوهر خیراندیش و مهران غفوریان، تیم هنری خود را کامل کرده است. حالا مخاطب این ژانر از او انتظاری فراتر از دیگران دارد. انتظاری درخور و شایسته این ژانر، تا بتواند ذهن‌های کنجکاو این طیف از علاقمندان به فیلم و سریال را پاسخ دهد.

در قسمت هفتم نوبت لیلی، پای این سریال می‌نشینیم تا ببینیم در این قسمت، کدام‌یک از معماها حل می‌شوند و آیا می‌توان خط سیر دقیق و مشخصی را برای لیلی این داستان عجیب متصور شد یا خیر؟

 

برای تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 7 اینجا کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت ششم نوبت لیلی

تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 6

 

در قسمت ششم نوبت لیلی شاهد ماجراجویی‌هایی هستیم که خود می‌تواند کلید بسیاری از اسرار باشد، لیلی با گرفتن صندوق اسرار مادرش از بانک امانات متوجه چه چیزی می‌شود که تا این حد باعث آشفتگی او شده است؟ بابا عطارد شخصیت جدیدی که به داستان اضافه شده و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم نقش بابا عطارد در داستان پر رمز و راز این افراد چیست؟

 

برای تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 6 اینجا کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

تماشای آنلاین رایگان و دانلود قسمت پنجم نوبت لیلی

تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 5

 

نوبت لیلی سریال پر رمز و رازی است که تا کنون چهار قسمت آن از پلتفرم نماوا پخش شده است.

نقدهای بسیاری در خصوص این سریال وجود دارد. خواندن آن‌ها می‌تواند کمک کند تا درک بهتری از آن داشته باشید و تا حدودی گره‌های به‌ظاهر باز نشدنی آن برایتان گشوده شود.

روح‌الله حجازی به‌عنوان کارگردان علاقه زیادی به نشان‌دادن روابط بین زوجین دارد. در سریال نوبت لیلی او از پس این کار به‌خوبی برآمده و توانسته با دیالوگ‌ها عمیقی رابطه خاص بین روح‌انگیز و همایون را به مخاطب نشان دهد. این بخش واضح و تقریباً بدون چالش سریال نوبت لیلی است.

برای تماشای آنلاین و رایگان نوبت لیلی قسمت 5 اینجا کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran