ببینو یاد بگبر

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

۱۱ توصیه یک مادر برای آموزش نقاشی به کودکان ۲ تا ۵ ساله

آموزش نقاشی به کودکان

آیا کودک شما هم از نقاشی کردن فراری است؟ یا برعکس خیلی هم به نقاشی علاقه دارد ولی در فکر راهی برای پرورش بیشتر استعداد او و یادگیری اصول آموزش نقاشی به کودکان هستید؟ آیا برای پر کردن اوقات فراغت فرزند خردسال خود به دنبال راه‌حلی ناب می‌گردید؟ آیا دائما برای دادن سوژه خوب و آموزش نقاشی در اینترنت به دنبال ویدئو و مطلب آموزشی می‌گردید؟ همین‌جا دست نگه دارید!! راه، بسیار پرپیچ و خم و ناهموار است، یک اشتباه کوچک می‌تواند شما را به بیراهه ببرد.

وقتی مادر می‌شوی، انگار باید همه‌‌فن حریف باشی. آشپز می‌شوی، دلقک می‌شوی، نقاشی و تعمیرکاری و بازیگری و دکتری و معلمی هم باید بلد باشی. علاوه بر همه این‌ها، باید یک انسان اجتماعی و فعال هم باشی تا بتوانی الگوی مناسبی برای این موجود دو پای مرموز و ناشناخته شوی.

 وقتی با چشم‌های تیله‌ای و گوش‌های تیز شده، تمام کارها و حرف‌ها و حرکاتت را زیر نظر دارد، باید زندگی کردن را بلد باشی تا همان‌طور که الان عاشقانه نگاهت می‌کند، ۲۰ سال بعد هم، به همین اندازه ستایشگرانه تو را بنگرد.

در این مطلب از ذره‌بین قصد دارم تا به عنوان یک مادر که خودش هم کمی نقاشی می‌داند، درباره راه و چاه آموزش نقاشی با مدادرنگی برای کودکان صحبت کنم.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

جادوگر جشن کدوتنبل در کارتون مهمونی پپا پیگ

جادوگر جشن کدوتنبل

کارتون مهمونی پپاپیگ Peppa Pig و دوستان این‌دفعه با زبان ساده و شیرین خود، کودکان را به دنیای هالووین می‌برد. پپاپیگ در کارتون جشن کدوتنبل با خواندن یک آواز این مناسبت خاص را معرفی می‌کند. پدر پپاپیگ کدوتنبل خریده است. این خانواده خوک دوست‌داشتنی با همکاری هم کدوتنبل را برای مهمونی آماده می‌کنند.

چراغ‌ها را روشن می‌کنند. تار عنکبوت و خفاش‌ها را آویزان می‌کنند. پایِ کدوتنبل می‌پزند و لباس‌های مخصوص جشن هالووین را به تن می‌کنند. پپا، دوستان خود را با لباس‌هایی که به تن کرده‌اند معرفی می‌کند. سوزی یک خفاش خون‌آشام است؛ جورج یک دایناسور است؛ ریچارد یک گرگینه است؛ امیلی یک بیگانه است؛ پدرو یک ابرقهرمان است و ادموند یک روح است.

از آن ‌جایی‌ که این مراسم خاص با عبارت‌های کوتاه و روان توصیف می‌شود؛ تماشای کارتون پپاپیگ برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌تواند بسیار کارآمد باشد. شما می‌توانید بسیاری از واژه‌هایی که برای صحبت کردن درباره‌ی هالووین نیاز دارید را در این کارتون بیاموزید.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ Peppa Pig | قسمت سفر با قطار

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ

کارتون پپا پیگ Peppa Pig در قسمت سفر با قطار یکی دیگر از قسمت‌های دیدنی این انیمیشن جذاب است. در این قسمت خانواده پپا پیگ تصمیم دارند با قطار به شهر دیگری سفر کنند. دیدن قسمت‌های مختلف واگن قطار برای پپا و خانواده‌اش بسیار جالب است. پپا پیگ تمام امکانات قطار را بررسی می‌کند و هربار از دیدن آن‌ها ذوق‌زده می‌شود.

تماشای این بچه خوک دوست‌داشتنی و ماجراهایش برای کودکان بسیار جذاب است. کارتون آموزش زبان انگلیسی به کودکان پپا پیگ در داستان سفر با قطار پپاپیگ تمام کلماتی را که برای توصیف واگن قطار و قسمت‌های مختلف آن نیاز داریم را آموزش می‌دهد.

انیمیشن پپا پیگ کودکان را با خود به دنیای پرهیجان و شگفت‌انگیز این بچه خوک و دوستانش می‌برد. شما می‌توانید برای یادگیری ساده و آسان زبان انگلیسی قسمت‌های مختلف کارتون پپا پیگ و دوستان را از ذره‌بین تماشا کنید.

برای خواندن ادامه ی این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ Peppa Pig | قسمت خانه جذاب درختی

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ

کارتون پپا پیگ Peppa Pig در قسمت خانه درختی جذاب این‌بار داستان تازه‌ای دارد. پدربزرگ پیگ، هدیه جالبی برای پپا پیگ در نظر گرفته است. هدیه پدربزرگ چیزی نیست جز یک خانه درختی جذاب که هر کودکی آرزوی داشتن آن را دارد. پپا پیگ و جورج از دیدن خانه ذوق‌زده شده‌اند. پپا به سرعت کفش‌هایش را در می‌آورد و وارد خانه می‌شود.

در این قسمت از کارتون پپا پیگ، او خودش را مالک خانه درختی می‌داند و کسی بدون اجازه او حق ورود به آن را ندارد. دوستان پپا پیگ با خوشحالی به سمت خانه درختی می‌روند اما پپا فقط دخترها را می‌پذیرد. پسرها که از این رفتار او ناراحت هستند با کاری که پدربزرگ پیگ انجام می‌دهد دوباره با خوشحالی به بازی خود ادامه می‌دهند.

کارتون خانه جذاب درختی عبارت‌های لازم برای ورود به خانه را به کودکان می‌آموزد. با دیدن انیمیشن پپا پیگ کلمات و عبارت‌های موقعیت‌های مختلف را کودک یاد می‌گیرد. کارتون پپاپیگ و دوستان یکی از جذاب‌ترین کارتون‌ها برای کودکان قبل از سن دبستان است. شما می‌توانید از آن به عنوان یکی از منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده کنید.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ Peppa Pig | قسمت درست کردن پیتزا

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ

کارتون پپا پیگ Peppa Pig در قسمت درست کردن پیتزا کودک را با خودش به دنیای هیجان‌انگیز آشپزی می‌برد. در این قسمت پپا پیگ همراه جورج و پدر و مادرش می‌خواهند پیتزا درست کنند. مادر و پدر پیگ تمام مواد مورد نیاز برای پیتزا را روی میز گذاشته‌اند، اما جورج انتخاب عجیبی دارد؛ او می‌خواهد پیتزای خودش را با آناناس درست کند.

کارتون پپا پیگ و پیتزا درست کردن، تمام مراحل تهیه یک پیتزای خوشمزه را نمایش می‌دهد. پپاپیگ، جورج، پدر پیگ و مادر پیگ قبل از هرکاری دست‌هایشان را به خوبی می‌شویند. آن‌ها درست کردن پیتز را با آماده کردن خمیر شروع می‌کنند. پپا پیگ و جورج برای ورز دادن خمیر هیجان دارند و پدر این کار را به آن‌ها واگذار می‌کند. هرکدام از آن‌ها پیتزا را به شکلی که دوست دارند آماده می‌کنند و داخل فر می‌گذارند.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

کارتون پپا پیگ و بوته توت سیاه

کارتون پپا پیگ

کارتون پپا پیگ ( Peppa Pig) و بوته توت سیاه، کودک شما را به دنیای جذاب داستان‌های پرنس و پرنسس‌ها می‌برد. باز هم پپا و خانواده دوست‌داشتنی‌اش برای چیدن سیب و توت سیاه، همگی همراه ‌می‌شوند. دیدن بوته‌های توت رسیده و سیاه پپاپیگ و جورج را شگفت‌زده کرده است.

قد پپا پیگ و برادرش کوتاه‌تر از آن است که بتوانند توت بچینند. باز هم پدربزرگ پیگ مهربان به کمک آن‌ها می‌آید. درحالی که پپا مشغول چیدن توت‌هایی است که پدربزرگ با عصایش پایین کشیده، مادر پیگ وسط بوته توت می‌افتد.

این اتفاق پپاپیگ را به یاد داستان پرنسس می‌اندازد. بالاخره پدر پیگ دست‌ به‌کار می‌شود و مامان پیگ را بیرون می‌آورد و مثل همیشه شاد و خندان راهی خانه می‌شوند...

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

کارتون پپا پیگ Peppa Pig و دوستان در جشن تولد گرگ‌ها

کارتون پپا پیگ Peppa Pig

کارتون پپا پیگ و دوستان، قسمت جشن تولد وندی گرگه، یکی از قسمت‌های مجموعه جذاب Peppa Pig است. همان‌طور که می‌دانید داستان‌های این انیمیشن جذاب با تمرکز بر شخصیت بچه‌خوک دوست‌داشتنی و خانواده‌ی او اتفاق می‌افتد. در این قسمت، پپا و دوستانش در حال جشن گرفتن تولد وندی هستند. آقای گرگ برای بچه‌ها بادکنک باد می‌کند. وندی، پپا، دنی، پدرو به سراغ بادکنک‌ها می‌روند.

کمی آن طرف‌تر خانم گرگ حباب درست می‌کند. پپا پیگ و دوستانش بادکنک‌ها را رها کرده و به سمت حباب‌ها می‌روند و با رقص و شادی، حباب‌های معلق در هوا را می‌ترکانند. در این کارتون، پپاپیگ و دوستانش از وندی و آقای گرگ، زوزه کشیدن را یاد می‌گیرند و با مامان گرگ معاشرت می‌کنند. پپا پیگ Peppa Pig و دوستانش دور کیک تولد جمع می‌شوند و با فوت کردن شمع تولد، همه باهم زوزه می‌کشند.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

کارتون پپا پیگ Peppa Pig و دوستان به تلویزیون می‌روند

کارتون پپا پیگ Peppa Pig

کارتون مهمونی پپا پیگ و دوستان در این قسمت کودکان را همراه خود به یک برنامه تلویزیونی می‌برد. پپا پیگ Peppa Pig در آن‌جا با نحوه ساخت برنامه تلویزیونی و پشت صحنه آن آشنا می‌شود. او جلوی دوربین قرار می‌گیرد و صحبت کردن روی استیج را تجربه می‌کند. طبق معمول پپا خود و خانواده‌اش را معرفی می‌کند. همچنین از پپا و دوستانش دعوت می‌شود در یک مسابقه شاد و پرطرفدار تلویزیونی شرکت کنند.

این خوک شاد و دوست‌‌داشتنی همراه دوستانش در این مسابقه باید تشخیص بدهند کدام یک از خوراکی‌هایی که مجری به آن‌ها معرفی می‌کند میوه است و کدام یک سبزیجات؟! کارتون پپاپیگ Peppa Pig در تلویزیون بسیار ساده و جذاب کودکان را با اسم برخی از میوه‌ها و سبزیجات آشنا می‌کند. در بخشی از مسابقه در مورد اینکه گوجه میوه است یا سبزی بین دو گروه اختلاف به وجود می‌آید. این چالش‌های کوچک و ساده باعث جذابیت بیشتر این برنامه برای کودکان می‌شود.

برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

آموزش زبان انگلیسی با کارتون پپا پیگ Peppa Pig | قسمت تولد پدر بزرگ

آموزش زبان انگلیسی

کارتون پپا پیگ Peppa Pig در قسمت تولد پدر بزرگ ماجرای تازه و جذاب دیگری از پپا و خانواده‌اش را برای ما نمایش می‌دهد. در این قسمت پپا پیگ همراه مامان خوکه، بابا خوکه و جورج به یک رستوران می‌روند. پدربزرگ پیگ و مادربزرگ کنار یک میز منتظر نشسته‌اند. امروز تولد پدربزرگ پیگ است. مهماندار رستوران که از این ماجرا باخبر می‌شود تلاش می‌کند تا به پپا و خانواده‌اش حسابی خوش‌ بگذرد. او تمام سفارش‌ها و خواسته‌های پپاپیگ را اجرا می‌کند.

ماجرا طوری پیش می‌رود که در پایان کارتون مهمونی پدربزرگ پپا پیگ می‌بینم همه مردم حاضر در رستوران همراه آن‌ها می‌رقصند و شادی می‌کنند. کارتون آموزش زبان انگلیسی به کودکان پپا پیگ Peppa Pig کلمات کاربردی و ساده را به آسانی به کودک شما انتقال می‌دهد. کارتون پپاپیگ و دوستان، داستان‌ها و ماجراهای متنوعی دارد. شما با دانلود کارتون پپا پیگ می‌توانید کودک‌تان را علاوه بر تماشای یک انیمیشن جذاب به یادگیری زبان دوم ترغیب کنید.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

فال روزانه آنلاین در جام جهان نمای اینترنت ،دوشنبه ۲ آبان

فال روزانه انلاین

فال روزانه آنلاین شاید برای شما هم آشنا باشد و با آن روز خود را شروع کنید. شاید هم پیامک آن را روی گوشی موبایل خود دیده باشید و حتی برای یک‌بار ترغیب شده باشید فال روزانه امروز خود را آنلاین بگیرید.

بهترین راه برای دسترسی به فال روزانه خلاصه و دقیق، استفاده از سایت‌هایی است که فال روزانه کوتاه را ارائه می‌کنند.  البته برخی افراد ترجیح می‌دهند برای یک فال روزانه واقعی خودشان به حافظ تفال بزنند یا به فال‌گیر مراجعه کنند. این روش‌ها دردسرهای خودش را دارد.

 همراه داشتن نسخه چاپی دیوان حافظ یا طی کردن مسیر میان این همه ترافیک و دغدغه، از مشکلات استفاده نکردن از فال روزانه آنلاین است. پس بهترین راه این روزها برای داشتن فال روزانه دقیق انتخاب روش آنلاین است.

برای دیدن فال روزانه این مطلب کلیک کنید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran