ببینو یاد بگبر

۳۹ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود آهنگ بهنام بانی+پرطرفدارترین و بهترین آهنگهای جدید بهنام بانی

دانلود آهنگ بهنام بانی

 

بهنام بانی کیست؟

بهنام بانی در دو دهه اخیر شاهد رشد و شکل‌گیری خوانندگان جوان زیادی در کشورمان بودیم به ویژه خوانندگانی که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارند. در این میان برخی توانستند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و نبض بازار موسیقی را در دست گرفتند و برخی دیگر چندان موفق نبودند و به انتشار چند تک آهنگ بسنده کردند.

مطالعه بیشتر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

گردونه شانس ذره‌بین و هدیه _ اینترنت رایگان بین‌المللی چیست؟

گردونه شانس ذره‌بین

گردونه­‌ شانس ذره‌بین فرصت بسیار خوبی برای کاربران اپلیکیشن ذره‌بین است تا بتوانند اینترنت رایگان هدیه بگیرند. بسته‌های هدیه­‌ی دریافتی در گردونه­‌ شانس، با هدیه‌ی ۲ گیگابایتی ذره‌بین متفاوت است.

ذره‌بین چیست؟

ذره‌بین یک اپلیکیشن ایرانی است که تمرکز آن بر ارائه­ی بهتر محتوای وب و دسترسی راحت‌تر کاربران فارسی‌زبان به خدمات دنیای وب است. ارائه­ ی  پاسخ‌های هوشمند در زمینه‌های مختلف مانند: بازار و قیمت طلا و ارز، پیش‌بینی آب و هوای شهرهای مختلف و غیره در ذره‌بین قابل دسترسی است. جست و جوی موضوعی هوشمند در حوزه‌های گوناگون مانند موسیقی، ویدیو، خرید و فروش، خبر و سرگرمی در ذره‌بین توسعه داده شده است. به­طور کلی ذره‌بین ابزار مناسبی برای تجربه بهتر وبگردی است. یکی از امکاناتی که ذره‌بین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، گردونه­ شانس ذره‌بین است. در ادامه با گردونه­­ شانس ذره‌بین بیشتر آشنا می‌شویم.

 

برای مطالعه بیشتر این مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی Plants vs Zombies

بازی Plants vs Zombies

بازی Plants vs Zombies یکی ازهیجان انگیز‌ترین بازی‌های اندروید است. برای دانلود بازی اندروید Plants vs Zombies حتما باید از منابع معتبر استفاده کنید تا گوشی شما آلوده و خراب نشود. این بازی در سبک معمایی توسط کمپانی Electronic Arts ساخته شده و می‌تواند می‌تواند شما را کاملا سرگرم کند برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

هم‌زمان با این‌که شما مشغول به کاشت گیاهان جذاب خود هستید، زامبی‌ها از گوشه زمین شروع به آمدن می‌کنند. گل‌های خود را بسیج کنید تا هیچ زامبی را زنده باقی نگذارند. زامبی‌ها در اطراف باغچه زیبای شما حرکت می‌کنند. قبل از این‌که به طرف دیگر باغچه برسند وقت دارید تا آنها را از بین ببرید.

لینک دانلود مستقیم بازی اندرویدPlants vs Zombies

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی SimCity Buildit

بازی SimCity Buildit

بازی SimCity Buildit یکی از جدیدترین بازی های اندروید است. برای دانلود بازی اندروید  SimCity Buildit حتما باید از منابع معتبر استفاده کنید تا گوشی شما آلوده و خراب نشود. این بازی درسبک شبیه‌سازی توسط کمپانی Electronic Arts ساخته شده و می تواند شمارا به  خوبی در گیر کند . برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

بازی سیم سیتی بیلد ایت، از سری بازی‌های ارائه شده از سوی کمپانی الکترونیک آرتز است که مانند بسیاری از بازی‌های دیگر این شرکت، در ژانر شبیه‌سازی ارائه شده است. در بازی Simcity Biuldit می‌توانید در نقش یک شهردار، شهری زیبا و مجلل  برای خود و شهروندان‌تان بسازید.

لینک دانلود مستقیم بازی جدید اندروید SimCity Buildit

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی Fire Emblem Heroes

بازی Fire Emblem Heroes

بازی Fire Emblem Heroes یکی از جذاب ترین بازی‌های اندروید است. برای دانلود بازی اندرویدFire Emblem Heroes حتما باید از منابع معتبر استفاده کنید تا گوشی شما آلوده و خراب نشود. این بازی در سبک استراتژی توسط کمپانیNintendo Co ساخته شده و می‌تواند خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند، برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

در این بازی شخصیت‌های انیمه قهرمانان آتش حضور دارند و گیمرها می‌توانند با توجه به علاقمندی‌هایشان یکی از آنها را انتخاب کنند. این بازی سرشار از موقعیت‌های سنگین و خطرناکی است که عبور از آنها نیازمند قدرت استراتژیک بالا است. سلاح‌ها باید هوشمندانه انتخاب شوند. هر اشتباه می‌تواند شما را به مرز نابودی بکشاند.

لینک دانلود مستقیم بازی جدید اندروید Fire Emblem Heroes

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

طرح روسری در فروش آن چقدر موثر است؟

تاثیر طرح در فروش روسری

 

 

طراحان فعال در عرصه چاپ روسری و شال در واقع جذابیت بخشیدن به این دو نوع اکسسوری زنانه را انجام می دهند. چاپ پارچه از کارهای بی نهایت جذابی است که می تواند به یک روسری و شال بسیار ساده جلوه ای بی نظیر ببخشد. به عنوان نمونه کارفرمایان می توانند شال و روسری لباس فرم کارکنان خود را با طرح های شیک به همراه لوگوی شرکت سفارش دهند. لباس فرم آراسته با طرح های خاص می تواند نمای کلی یک شرکت را بسیار شکیل تر برای مخاطب به نمایش بگذارد. علاوه بر این، استفاده از طرح های مناسب باعث ماندگاری بیش تر نام شرکت نیز در ذهن مشتریان آن خواهد شد. یکی از نگرانی های موجود در صنعت چاپ استفاده از طرح آماده روسری است ، که قبلاً چاپ شده که آیا استفاده مجدد از آنها صرفه اقتصادی دارد یا نه که در این مقاله به آن اشاره خواهیم داشت.

 

تأثیر طرح در چاپ شال و روسری چیست؟

همان طور که اشاره شد، طرح های مختلف برای چاپ شال و روسری حال و هوای این اکسسوری ها را کاملاً دگرگون می کند. مثلاً تصور کنید از گل های رنگارنگ بهاری به عنوان طرح روی روسری و شال استفاده کنید. بدون تردید این طرح بهاری حس و حالی فوق العاده با طراوت و دلچسب را به دختر خانم ها و بانوان انتقال می دهد. چه افرادی که آن روسری و شال را سر می کنند و چه اطرافیان آن ها به طور قطع این حس خوشایند را دریافت خواهند کرد. طرح هایی که روی این اکسسوری های پر کاربرد چاپ می شوند، از ۲ نظر فوق العاده مهم دیگر نیز دارای اهمیت هستند:

  • نقش بسیار مهمی در میزان استقبال دختر خانم ها و بانوان از شال و روسری ایفا می کنند.
  • میزان فروش این نوع اکسسوری ها را تا حد قابل ملاحظه ای تحت تأثیر قرار می دهند.

اثرگذاری طرح های مختلف در چاپ شال و روسری وابسته به چه عواملی است؟

تأثیر طرح و نقش های روی شال و روسری را در جذابیت بخشیدن به آن ها به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. در واقع بخش بزرگی از زیبایی این نوع اکسسوری های دخترانه و زنانه به طراحی های روی آن ها بستگی دارد. اما توجه به این موضوع نیز لازم است که اثرگذاری طرح های مختلف در چاپ شال و روسری وابسته به عوامل متعددی خواهد بود. توجه به هر کدام از این عوامل می تواند محبوبیت کل کار را تا حد قابل توجهی بالا ببرد. بالا رفتن محبوبیت یک طرح خاص نیز در نهایت موجب فروش بالای شال و روسری طراحی شده خواهد شد. برخی از این عوامل اثرگذار شامل موارد زیر می شوند:

  • نقش های در نظر گرفته شده برای طراحی روی پارچه شال و روسری
  • کیفیت طرح برای چاپ پارچه
  • رنگ های انتخاب شده برای طرح
  • تنوع در طراحی های چاپ پارچه
  • وضوح طراحی ها

منبع 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی Rayman Advantures (ماجراجویی‌های ریمن)

 بازی Rayman Advantures (ماجراجویی‌های ریمن)

بازی Rayman Advantures (ماجراجویی‌های ریمن) یکی از جذاب ترین بازی‌های اندروید است. برای دانلود بازی اندروید Rayman Advantures (ماجراجویی‌های ریمن) حتما باید از منابع معتبر استفاده کنید تا گوشی شما آلوده و خراب نشود. این بازی در سبک هیجانی توسط کمپانی Ubisoft Entertainment ساخته شده و می‌تواند خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند، برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

در بازی پلتفورمر ریمن ادونچرز، دست شما باز است تا شخصیت مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. ریمن، باربارا، گلوباکس، تنسی یا هرکسی که می‌پسندید، در اختیار شما هستند. بیش از ۵۵ شخصیت و کاراکتر برای سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند. انتخاب برخی از کاراکترها در ابتدای بازی قفل است...

لینک دانلود مستقیم بازی جدید اندروید  Rayman Advantures (ماجراجویی‌های ریمن)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی The Sims موبایل

بازی The Sims  موبایل

بازی The Sims موبایل یکی از زیبا ترین بازی های اندروید است. برای دانلود بازی اندروید  The Sims  موبایل حتما باید از منابع معتبر استفاده کنید تا موبایل شما آلوده و خراب نشود.این بازی در سبک  شبیه‌سازی توسط کمپانی Electronic Arts ساخته شده و میتواند اعتیاد آور باشد.برای آشنایی بیشتر با  این بازی همراه ما باشید.

الکترونیک آرتز ید طولایی در ارائه بازی‌های موبایلی و کنسولی دارد. بسیاری از این بازی‌ها نیز با اقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. بازی سیمز موبایل، از جمله بازی‌های بسیار پرطرفدار این کمپانی است که در ژانر معمایی ارائه شده است. یکی از جذابیت‌های این بازی این است که، در ابتدای بازی خودتان به ساخت شخصیت خودتان می‌پردازید.

پس از آن‌که شخصیت مجازی خود را ساختید، او را روانه محیطی می‌کنید که به زندگی واقعی بسیار شبیه است. بازی سیمز طوری طراحی شده است که با ورود به آن، گویی از این دنیا خارج می‌شوید و به دنیای مجازی پرتاب می‌شوید. باید محیط زندگی خود را بسازید. برای گذران زندگی دنبال کار بگردید و درآمد کسب کنید. در میهمانی‌ها شرکت می‌کنید.

لینک دانلود مستقیم بازی جدید اندرویدی The Sims  موبایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی Beatstar-Touch your music

بازی Beatstar-Touch your music

بازی Beatstar-Touch your music یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید است.برای دانلود بازی اندروید Beatstar-Touch your music حتما باید از منابع معتبر استفاده استفاده کنید تا گوشی شما آلوده و خراب نشود.این بازی در سبک موزیکال توسط کمپانی  Space Ape ساخته شده و می تواند شمارا سرگرم کند. برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

با ضربه زدن روی هر کدام از این قطعات خاص، ویژگی‌های جدیدی را تجربه می‌کنید. با ضربه زدن روی هر قطعه، در واقع شما در حال نواختن یک موسیقی بی‌نظیر هستید. سرعت پایین ریختن قطعات رنگی، رفته‌رفته افزایش می‌یابد و شما باید قدرت واکنش‌های سریع را درون خود ارتقا دهید.

لینک دانلود مستقیم بازی اندرویدیBeatstar-Touch your music

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran

معرفی بازی Ninja Arashi (نینجا آراشی)

بازی Ninja Arashi (نینجا آراشی)

 بازی Ninja Arashi (نینجا آراشی) یکی از جدیدترین بازی های اندروید است. برای دانلود بازی اندروید Ninja Arashi (نینجا آراشی) حتما باید از منابع معتبر استفاده کنید تا گوشی شما آلوده و خراب نشود. این بازی درسبک پلتفورمر توسط کمپانی Black Panther ساخته شده و می تواند شمارا به  خوبی در گیر کند . برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

ژانر پلتفورمر در بازی های موبایلی به چه معناست؟ بازی‌های پلتفورمر یا سکو بازی به بازی‌هایی گفته می‌شود که گیمرها را مجبور به پرش از روی موانع مختلف می‌کنند. مشهورترین بازی پلتفورمر دنیا، همان بازی نوستالژیک ماریو یا قارچ‌خور است.

لینک دانلود مستقیم بازی جدید اندروید Ninja Arashi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza ranjbaran